July 7, 2009

Reunion Di Mid Valley dan Wajah Baru Blog Induksi


Salam,
Buat kawan2 sekelian..maaf byk2 atas kelewatan saya tuk menguploadkan bahan dari reuinion yang lepas dan membiarkan blog ni kosong....bukan niat pun cuma byk kekangan yg tak dapat sy elakkan...

Bersama-sama ini saya sertakan butiran mengenai re union semula yang kiter semua sedia maklum telah berlangsung pada 30 Mei 2009 jam 2.00 petang di Mid valley Megamall, Kuala Lumpur....

Selain dari mengadakan sesi permainan bowling..teman2 yg hadir juga telah bersetuju untuk membincangkan beberapa perkara...dan hasil perbincangan tersebut kami telah bersetuju untuk :

1) Menubuhkan satu carta
organisasi@kelab:
Setiausaha : nana
bendahari: hajar
Biro Lawatan: Shahrul, heri (MPM) dan aida
biro Multimedia : Faizal, Effaliza, dan RadziKebajikan : Zaida


2)Antara perkara yang dicadangakan adalah:
* Lawatan
*Borang Keahlian
*Baju korporat/ jacket

* Majlis Berbuka Puasa

Sebarang cadangan atau pertanyaan bolelah berhubung terus dengan penghuluwati atau saya sendiri....Bersama-sama ini juga saya uploadkan gambar reunion tersebut..sowilah gambar penghulu dan tunang @ now isteri x sempat nak amik...mcm tu gak shahrul erk....

Juga saya telah mengubah blog ini mengikut kesesuian...jika ada sebarang kesalahan atau tidak puas hati saya mohon maaf ..ni jer yg mampu sy lakukan...
Sekian Terima Kasih

Nana....
Seremban


0 comments:

Post a Comment

 

INDUKSI KUMP 2 BIL 5 2009 Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template